Ticketsysteem, toch zo onpersoonlijk?
Toegevoegd op 1 oktober 2024
We horen je al denken: “Een ticketsysteem? Dat is zo onpersoonlijk, als een robot zonder gevoel en altijd iemand anders!”
Maar maak je geen zorgen, ons ticketsysteem is verre van dat! Ons team op kantoor met Valérie en Bettina, staan altijd klaar om je met een glimlach te helpen.
We nemen je mee in ons verhaal, tonen de gezichten achter te schermen en laten je zien hoe handig én persoonlijk ons ticket- en servicesysteem wel degelijk kan zijn:
Online ticket- en service systeem, de voordelen op een rij
Transparantie
- Glazen Huis: Ons systeem is zo transparant dat je bijna kunt zien wat we ontbijten. Je kunt elk moment checken hoe het met je ticket gaat, en dat zonder een glazen bol!
- Alles op een rijtje: Nooit meer de vraag “Wat hebben we ook alweer besproken?” Alle gesprekken en updates worden netjes bijgehouden, zoals een keurig dagboek. Alleen zonder de tienerdrama’s. Geen geheime dossiers, totale transparantie en alleen maar open boeken.
Persoonlijke Touch
- Je Eigen Probleemoplosser: Elk ticket wordt toegewezen aan een specifiek teamlid. Geen emotieloze robot, maar echte mensen zoals Valérie of Bettina die je situatie begrijpen en je met zorg helpen en gepersonaliseerde antwoorden geven die je instant een warm gevoel zullen geven.
- Hartelijke Berichten: Verwacht geen saaie, generieke antwoorden. Je krijgt geen koude, standaard mails, maar warme, menselijke reacties. Nee, wij sturen berichten alsof we je al jaren kennen. We noemen je dan ook graag bij jouw voornaam (tenzij je toevallig “Klant” heet, maar dat zou verwarrend zijn).
Efficiëntie en Gemak
- Supersnelle Service: Ons systeem zorgt ervoor dat je vraag snel bij de juiste persoon terechtkomt. Valérie en Bettina staan paraat om je probleem vliegensvlug op te lossen, sneller dan je “Boe!” kunt zeggen.
Hoewel, hou die beter voor Halloween 😉 - Altijd Bereikbaar: Heb je ooit ‘s nachts wakker gelegen met een brandende vraag? Geen probleem! Ons systeem is altijd wakker, 24/7, klaar om jouw vraag te ontvangen. Zelfs wanneer jij en wij in onze pyjama rondlopen.
Consistentie en Betrouwbaarheid
- Georganiseerd en Betrouwbaar: Elk probleem wordt op een gestructureerde manier aangepakt. Valérie en Bettina houden alles netjes bij, zodat er niets verloren gaat. We werken zo gestructureerd dat je zou denken dat we getraind zijn door Marie Kondo. Elk probleem wordt netjes, efficiënt op uw maat en met de glimlach opgelost.
- Update Alerts: Je ontvangt automatische updates over je ticket.
Analyse en Verbetering
- Data Wizards: We verzamelen informatie over veelvoorkomende problemen. Het is alsof we een groepje tovenaars hebben die voortdurend werken aan het verbeteren van onze service.
- Feedback Welkom: Aan het einde van je ticket kun je ons beoordelen. Zie het als het geven van een applaus na een goed concert. Of boe-geroep, maar dat hopen we natuurlijk niet.
Ontmoet Valerie en Bettina, onze Klantgerichte SuperHelden!
Bij ons op kantoor zijn Valerie en Bettina altijd paraat om met een glimlach en een oplossing tevoorschijn te komen. Of het nu via het ticketsysteem of aan de telefoon is, deze twee zorgen ervoor dat geen enkele vraag onbeantwoord blijft en geen enkel probleem onopgelost. Samen vormen zij het dynamische duo dat onze klanten elke dag weer blij maken. Ze zijn de stille krachten achter ons succes en brengen altijd een beetje extra zonneschijn naar het kantoor.
Ons Valérie !
Zij is onze snelle schakelaar. Met haar scherpe inzicht en organisatorische talent weet ze elk ticket in recordtijd af te handelen. Ze heeft een zesde zintuig voor klanttevredenheid en zorgt ervoor dat iedereen zich gehoord en geholpen voelt.
Buiten kantooruren vind je haar vaak verdiept in een goed boek of op reis naar een nieuwe bestemming. Haar uitgebreide collectie kaarsen en theesoorten zorgt voor een gezellige sfeer, en ze geniet enorm van culinaire hoogstandjes.
Ons Bettina !
Zij is onze creatieve duizendpoot. Als telefonische tovenares weet ze met haar kalme en vriendelijke stem zelfs de meest gestreste klant gerust te stellen. Haar uitgebreide kennis en empathische aard maken haar onmisbaar voor ons team.
Wanneer ze niet in gesprek is met klanten, is ze waarschijnlijk bezig met haar nieuwste kunstproject, reisplannen aan het smeden, te genieten van een culinaire ontdekking of verwikkeld in een goed gesprek over van alles en nog wat.
Extra Bonus: We Zijn Ook Telefonisch Bereikbaar!
Bellen mag altijd: Graag zelfs! Hoewel ons ticketsysteem superhandig is, houden Valérie en Bettina ook van een ouderwets telefoongesprek. Dus als je liever met een echt mens praat, een babbeltje slaat tussendoor, pak gerust de telefoon. We staan klaar met koffie in de hand (thee voor Valérie) en een glimlach op het gezicht. Die moet je er dan wel even bij inbeelden, maar met deze foto’s zie je alvast hoe stralend die zijn.
CONCLUSIE
Ons ticketsysteem is duidelijk geen onpersoonlijke robot. Er staat altijd een echt persoon zoals Valérie of Bettina, klaar om je te helpen.
Met een persoonlijke benadering, een warm hart en altijd beschikbaar voor een telefoongesprek. Wij hier op kantoor zijn altijd bereikbaar en staan volledig ten dienste van jou.